Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Löptur

Kategori: Allmänt

Gav mig ut på en löptur vid nio. Skönt att vara igång igen. Lite kallt i början men det gick snabbt över. Använder appen Nike Running när jag joggar för att hålla koll på distans, kalorier och tid. Jag startar den när jag börjar och under turens gång berättar den varje kilometer jag springer och på vilken tid. Väldigt smidigt! Men när jag skulle byta en låt i början av turen lyckades jag stoppa appen och den stängdes ner. Båring! Fick starta om den men då blev det inte helt rätt när jag väl var klar vilket kan störa mig något otroligt mycket. Det är inte svårare än att räkna ihop dem två sen men ändå! Jag vill ha det på samma :( I-landsproblem så det står härliga till. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: