Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Träningsvärk!

Kategori: Allmänt

Jag har tränat varje dag denna vecka och har haft en ihållande träningsvärk under hela tiden. Först hade jag en killerträningsvärk i benen och rumpan. Jag kunde inte sitta ordentligt i skolan och jag gick "som en vaggande anka" (beskrivet av en vän). I tisdags körde jag armar, axlar, bröst och mage och det kände jag av igår. Varje skratt gjorde ont och att röra armarna har inte varit smärtfritt. Min träningsvärk i magen är nog värst för allt man gör aktiverar magmusklerna. Kunde knappt dra fram vikterna idag för att det stretande så mycket i magen. Men å andra sidan, då vet man att man har preseterat! Nu har jag kört mina fyra "vanliga" pass så fredag och lördag får det bli kondition och mage.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: