Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Nya gardiner

Kategori: Allmänt

Jag och min mamma har samarbetat två gånger när det gäller mina gardiner. Först var det vardagsrummet som skulle snyggas till. Då tog det ett halvår innan gardinerna kom upp från det att de var inköpta. Nu tog det två månader. Framsteg! Mamma skrämde dock upp mig igår när jag hämtade gardinerna.
M - Nu kan det vara så att det inte blev riktigt som du tänkte dig... Du lämnade inte mycket tyg över till fållningen...

Nähä, tänkte jag. Och var lite nervös när de åkte upp imorse. För att sen ställa mig undrande till vad mamma menade. Gardinerna var till och med för långa? Jaja jag är nöjd och det är huvudsaken! :) 
 
Första bilden visar det nya gardinerna i sovrummet och andra bilden gardinerna i vardagsrummet (snodde min alla hjärtans dag bild)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: