Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

21 april

Kategori: Allmänt

satt ju här i förrgår och skrev en trevlig liten blogg nä då ska den såklart försvinna! jaja bara till att skriva nytt :p
har fått tillbaka två prov, samhälle och engelska. Fick mvg på samhälle och 70/85 på engelska. fråga mig inte vad det va för betyg.
hade NP i engelska igår. usch! inga bra ämnen att skriva om alls! jaja jag skrev iaf om mitt liv om 10 år. det gick nog inte så bra, hoppas iaf på VG +.

nu är det mindre än en vecka Sp1b beger sig till hästveda för att kröka sönder oss och ha allmänt trevligt! fyfan vad kul vi kommer att ha! det hela kommer nog att resultera i en mängd bilder.


igår så va jag på stan med tessan och alex. vi va lite busiga och gick redan efter naturen. MEN jag har faktiskt blivit av med TVÅ sovmorgnar denna veckan så jag förtjänade det, räkande faktiskt ut att det gick ut på ett.
Jag fick tag på mina lillagubben-kläder. Vita tajts från Gina och ett vitt-prickigt linne från HM. helt underbart ju!
kommer vara den bästa lillagubben på söndag! haha
På kvällen begav jag, alex och måsen oss till jenny. käkade sjukt god pizza och tog en trip till Maxi. vi vet allt var vissa numera köper sina kläder. vi är en på spåren!! hahahhaha köpte lite godis, närmare bestämt för 100 kr hahahaha :p jaja allt blev faktiskt inte uppätet. sen va det ju tänkt att vi skulle kolla på film men det blev inte så mycket film utan vi snackade om allt möjligt istället. riktigt trevligt! :D
älskar er tjejer, ni är bäst! <3

jag har varit riktigt flitig idag, har redan läst all naturkunskap, organisk kemi. jättekul? nää men har prov och jag måste ligga runt mvg för att kunna få det i hela kursen. 
Nä nu ska jag nog titta på en film.

Ciao ragazzi!
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Älskar dig med :D<3

    2007-04-21 | 17:43:56

Kommentera inlägget här: