Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

4 april

Kategori: Allmänt

underbart väder idag igen! :D man mår alltid bättre när det är fint väder. idag blir det upp till stan igen, det lär bli mitt hängställe detta lov :p idag ska jag träffa jenny, alex och william tror jag. eller det brukar alltid tillkomma någon lite filur :) ikväll är det träning med tjejerna och sen på kvällen blir det grillning på Bo01 skulle jag tro.

igår blev det stan med tessan, malin s och marika. sunzel och kompis gjorde oss också sällskap en stund. blev nån timme på espresso och sen bryggan. mamma kom och hämtade mig vid halv 6 för att köra mig till det kära lilla mötet på Kirseberg. jätteskoj va det att sitta där. sen blev jag körd hem av gordana och mötte marika och tessan på viddan och hyrde den sämsta filmen någonsin haha. jaja trevligt va det iaf :)

jag fattar inte detta fenomen att jag hela tiden vaknar vid 8 och inte kan somna om, helt stört! fast har iof ganska ont i ryggen när jag vaknar och det får mig att vilja gå upp. aja jag får mycket gjort iaf, eller nä men det känns så haha.

nä nu är det dags för frukost.

Puss (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: