Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

10 februari

Kategori: Allmänt

stan tidigt med mamma. fika/frukost i stan. vi gick igenom allt inför österrike, vad som skulle inhandlas och sånt skoj. sen blev det lite shopping och sånt skoj. fick en ny mp3 bara sådär, snäll mamma jag har :) jag fick också en skruvmejsel? mamma tyckte att det kunde vara bra att ha. hahaha söt hon haha. sen mötte jag cimme och så kollade vi lite i stan och fikade :) sen blev det akuttoabesök för min del. haha. sen cyyyyyklade vi hem, eller jag cyklade och solade. så nu är man lite smått brun, ska sola med frall på tisdag igen :) kan ju inte smälta in i snön totalt i österrike ju. länge sen man träffade cimme, treeeeevligt :)

chillpill tonight med kajsa och några andra? blir väl melodifestivalen och sånt skoj.

nää har väl inte mer att berätta idag tyyyyyyyyyyvärr.

PUSS (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: