Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

13 februari

Kategori: Allmänt

jippijioejippijej, kul att någon läser iaf haha ;)

söndags va det träning ja. alltid lite små segt pga av den TIDIGA träningstiden men jaa man kommer igång ganska snabbt. vi hade som vanligt en mattlänge som jag och åsa använde oss filtigt av. träning gick faktiskt ganska bra. fick ganska bra koll på mina handvolter. jaa alltid bra, dom som jag ALLTID kämpar med. jag körde fina hoppkullerbyttor? hahahahhha! tog ganska för mycket fart, fattade inte varför hahaha tänkte nog inte på vad jag skulle köra. hmm jag och åsa störde oss liiiiide på vissa. hahaha. undra hur dom ser ut när dom ........... ? HAHAHAHAHHA! fick gå till stationen sen för den jävla bussen kom typ precis när jag svängde ut från en gata och det va evrkligen itne lönt att springa, så jag fick gå! DRYGT och kallt :p däckade direkt efter duschen, sov i 3 h typ. hahha helt slut!

igår fick vi tillbaka svenskuppsatserna, hmm GP - ? jävla brändefanskap! ofta jag förtjänade det, du är fan cprubbad!
jaja fick tillbaka samhällsprovet också, ett VG där, jaa det va väl helt okej.
fick träffa vår nya italiensklärare också, Roberto. wooohoo! hahaha ingen fattade typ nåt av vad han snackade om! HAHHA jaja det blir väl bra? hmm haha
på datorkunskapen fick vi reda på att vi skulle göra powerpoint presentationer, jag har preventivmedel som ämne haha.
tränade tjejerna sen, helt okej. dom va något störiga och jag lättirriterad.

fick G på företagsprovet, hmm han gör fan svåra prov! du måste i princip plugga in varenda ord i boken.
BK sen, haha intressanta samtalämnen må jag säga HAHA. bowling sen, haha joo visst är man duktig? hmm hahah vann iaf ena gången (a)
försökte göra svenskan när jag kom hem. det är så sjukt svårt att hitta något! herregud, jag är körd!
läste samhällen och naturen också. solade med frallan sen, eller jag solade och hon väntade :) snäääääll fralla.
träning ikväll woohoo! hård träning sa vi ja, ehm vad det blir är en helt annan femma.
kameran ska med iaf ! JA!

får väl packa snart, KUL KUL KUL! :D:D:D:D  hittar dock inte mina skidglasögon, hmm illa.
liiiiide tråkigt att inte allt blir som förra året, synd. MEN VI SKA SUPA NER OSS TOTALT TÖSER OCH PÅG. hahah nää det ska vi inte, jag ska skida varenda dag! hoppas jag ahhaha.

längtar längtar längtar till klassresan! vet att fler gör det ;) och jag och alex har en lite överenskommelse, fyllepromenad i skogen och försöka hitta tillbaka! hahaha ;)

PUSS (L)

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    jaa, och den fyllerundan ska lätt bli av :D hahah

    2007-02-15 | 19:50:51

Kommentera inlägget här: