Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

14 februari

Kategori: Allmänt

alla hjärtans dag idag. konstigt namn egentligen, hmm.. alla hjärtans dag. vad menar dom med det egentligen? eller asså jaa jag fattar ju principen men varför heter det inte alla kärlekens dag? det är ju kärlek det går ut på väl? skolan va fint utsmyckad och ganska många hade sina fina I <3 Borgar - tröjor. filmvisning va det också och godisutdelning och pusszon! haha gulligt.

stan idag med frallan, nickemän och johanboy. HAHAHAHAH gud vad jag va vitsig där, nicke är man men johan, nää han är fortfarande en pojke hahaha. jaja mobbad hann man med att bli jaa, jag kommer dö på kreta. aaaah! frall ska ta med sej en solstol! HAHAHAH det va något av det roligaste jag hört på länge! jaja det lär bli ball på kreta iaf, jag ska supa frall under bordet och sen blir det min tur och så kommer alla lämna mig HAHAHAH!

österrike om tre dagar :) aaaaaah skoooooooj! ska packa imrogn :) och tvätta hehe. även träning imorgon, wiiie! ska ge järnet era jävla stolpskott!

jag är snällaste i världen, dock delad plats :) men ändå (a)

nää nu orkar jag inte skriva mer

PUSS (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: