Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

17 februari

Kategori: Allmänt

då åker vi idag. kl 13.15 ska vi samlas. allt fixat och klart nu, hoppas jag :p
kommer att sakna alex, jenny och måsen jättemycket, det blir ju inte en vanlig vecka då man alltid träffar er :/

saknaden av dig kommer också vara stor, blev faktiskt besviken igår. du var den sista jag trodde skulle göra så. jaja det är iaf dej jag älskar mest och även kommer att sakna mest Kajsa <3

jag vet inte vad jag ska göra utan träningen! asså det är ett beroende. det känns ganska motigt att lämna träningen, faktiskt. låter hur skumt som helst men jag tycker att det är så himla roligt. träningarna är alltid roliga och givande, oftast? haha.

nä nu ska jag dra.

PUSS (L) will miss you all


Kommentarer


Kommentera inlägget här: