Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

2 februari

Kategori: Allmänt



nu har jag fan varit sjuk sen i måndags, arrrgh nu vill jag faktiskt bara vara frisk. det har varit skönt att vara hemma men nu vill jag inte mer. jag vill träna, vilket jag isf har gjort, men nu vill jag träna utan att må sämre dagen efter. jag har förmodligen missat en del i skolan skulle jag tro, vet att jag har missat ett prov och ett läxförhör, inte bra inte bra. det blir nog en del att ta igen sen. 

träning igår som gick bra faktiskt, trots att jag va sjuk. dock stukade jag tre tor, woohoo! strongt jobbat må jag säga. jaja bara dom är okej till söndag för då det är träning igen för då jävlar ska jag djura haha. 

idag blir det chill och frall kanske tittar förbi senare :) alltid trevligt med lite sällskap. imorgon blir det förmodligen stan med min moster, sen ev bastu med jessica och kajsa och på kvällen ingen aning. måste iaf sova tiiiiiiiidigt, har träning kl 9 i lund hehe. YEAH fit for fight! 

jaa då är våra tjejer anmälda till en tävling den 1 maj. problemet är bara vem som kommer åka upp med dom haha. om ni inte förstod det så är det dagen efter valborg och jag tror inte någon är speciellt pigg dagen efter valborg. haha. så nu ska vi se vilka som åker upp, förmodligen kommer det bli jag. yeeeah! haha det är alltid jag som får ta ansvar, mina kära tränarkompanjoner är inte sådär jätte ansvariga om vi säger så :p

varför är du sådär söt? nu vill jag inte mer för det verkar inte som om du vill. så mitt förslag är att du slutar vara söt. du får hitta någon annan stil eller nåt. men attans vad svårt det är att glömma någon som verkligen att etsats sig in i huvet på en. varför gjorde du så? det va inte vidare snällt, det blir så ofantligt svårare att glömma dig då ska jag be att få tala om. va du tvungen att vara helt snäll och gullig? sånt gör allting mycket svårare lille vän.


15 dagar till Österrike, jaa nu jävlar! haha

357 dagar tills sara fyller 18. vet ni vad? då kommer det hända något speciellt bara så ni vet ;) än så länge är vi vara få som delar denna hemlighet haha

nu ska jag försöka smöra mig till min brossas bärbara data istället :p

PUSS (L)



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: