Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

6 februari

Kategori: Allmänt

aaaaaaah! nu ska jag berätta en sak för er, sara kunde ha slutat 11.20 efter företagsekonomin för idrotten var inställd. men nää då har min underbara samhällslärare lagt mitt samhällsprov kl 15 i eftermiddag (jag slutar vanligtvis 14 pga min specialidrott) så jippijoejippijej säger ´jag och jublar av glädje för att jag har fått stanna kvar i skolan 4 h extra!

idag blev det mat på subban med måsen, izzi, broder och therese. cpsur tant som jobbade där! usch på henne.

nu är det 12 dagar tills vi åker till österrike! yeeeah! :)

träning i lund ikväll, fristående. jeeeeej! ska väl se killarna halvt slå ihjäl sig för att de inte vill lyssna på oss som vet liiiiiiiide mer än vad dom gör

nu är jag så sjukt trött! jag vill hem och sova, men NEJ! jag måste göra min svenska, både skriftligt och muntligt. sen måste jag göra engelskan också. jaa det löser sig väl på ngt sätt.

lalala (8) bringing back some memories this week (A) tihi

die die die, die die die, die die die. jaa, ska jag skjuta honom? eller vad tycker ni? då kanske alla dessa underliga känslor försvinner och så lever jag lyckligt i alla mina dar. men nää jag är inte så brutal, det får räcka med arr putta honom utför ett stup, AND I KNOW WHERE! mohaha. så får det bli. nu ska jag radera alla mina känslor, trycker på delete i eftermiddag och då deletas även nummer och msn. allt för att få bort dig. trodde iaf att du kunde vara vuxen nog att svara ärligt, men nää tydligen inte. att det kan vara så svårt, jag förstår inte detta. vill man inte hellre ha ett rakt ärligt svar än ett falskt? jag vet att jag skulle föredra det. hos mig prioriteras ärligthet högt. man kan inte inleda någon sorts relation utan att vara ärligt, aight? det spelar ingen roll om det är en vänskapsrelation eller något annat. det måste ni väl ändå hålla med om? tillsut genomskådar man ändå det, det funkar aldrig att ljuga sig igenom någonting. personer med samvete brukar tillslut berätta själv men de som inte gör det, lugn andra kommer göra det. världen är så pass liten så allt kommer fram, sooner or later.

nä jag kanske ska börja samla ihop mig inför mitt prov och snabbplugga lite.

Puss (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: