Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

8 februari

Kategori: Allmänt

nu ska jag allt berätta om mina planer för året än så länge

17/2-25/2 Österrike med izzi, tove och charlie
17/3 specialidrottskurs
25/3 Örngympa (klubbtävling med småttningarna)
2/4-9/4 påsklov
16/4 mamma fyller år
22/4 Uppvisning med småttingarna i Baltiska hallen
27/4-29/4 Klassresa till Hästveda
30/4 VALBORG !
1/5 Englakampen på Lingvallen (tävling med småttingarna)
11/5-13/5 Lingvallen med småttingarna
17/5-20/5 kristi himmelfärd
30/5 Borgars treor tar studenten = ingen skola
6/6 Sveriges nationaldag = ledig
21/6 Kreta med fredrika, niklas och johan
någonstans här  ska vi nog pressa in ett läger med min egen kära trupp också. vi får ju dock inte glömma alla prov och läxor som också kommer pressas in här. WOOHOO! det blir eventuellt också någon kurs på sommarlovet.

träningen i tisdags resulterade i bilder och filmer, så kameran får åka med idag igen.
mina småttingar har blivit ganska duktiga på fristående och lite annat må jag säga. vissa vill man dock bara sparka. det kanske kan bli något bra av dem ändå.
idag ska jag nog försöka göra min företagsläxa, annars gör jag den imorgon på italienskan, som är inställd TIIIHII! hahahah.
träning ikväll, yeeeah. idag ska jag inte stucka några tår. Zontuben ska med för nu ska jag inte känna något i benen hade jag tänkt. knäskyddet och ryggstödet får också följa med. YEAH vadå skademagnet? haha  ska försöka hålla mig borta från skador i österrike
aah bäddade nytt imorse, duktig flicka. haha vissa saker måste bara göras efter ett tag.
nää nu måste jag nog plugga.

PUSS (L)

tänkte uppdatera lite om vår träning idag. i drygt 1 h satt vi och snackade hela gruppen med våra tränare ang våra träningstider, hallar och tränare. jag kanske ska berätta lite om våra träningstider
tisdag 20-21
torsdag 17-19
fredag 18-21
söndag 9-11
som ni kanske ser så är det inte de bästa träningstiderna. vet ni vad våra tränare föreslår, att vi ska träna lördagar 12-14 också. jo ofta ! vi vill ju gärna ha ett liv utanför träningen, men nä är man gymnast måste man satsa stenhårt för att komma någonstans och får offra allt annat, tydligen..
vi har dessutom bara tränare två gånger i veckan, torsdagar och fredagar. yeej? vi tränare dessutom två gånger i veckan i en liten ful GYMPASAL utan några som helst redskap för vår nivå. smart där ja och vi ska vara en tävlingsgrupp? oja vi kommer bli så mycket bättre :S vi har dessutom inget fristående eller friståendetränare och tävlingen är i maj? joo ofta vi kommer klara det.. nä men nu fick vi det bekräftat att vår trupp är det ingen som satsar något i. vi bara finns till för att finnas, typ. men nu jävlar jag ska bli så jävla duktig så att min tränare dör. hahahahha! eller nåt, nä men satsa ska jag. inte fega här inte.

nä nu ska jag titta på tv.
PUSS (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: