Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

9 februari

Kategori: Allmänt

"love made me fly now i just cry, please tell me why" 

thinking day and night and what does it help? you shouldn't think, just act. thinking stops you from doing a lot of things.  

okej nu vet jag att allt va skitsnack. haha så patetiskt av mig att tro något sådant om dig. jag har ganska svårt för att lita på folk och jag försökte lita på dig. men nä nu gör jag verkligen inte det längre. man beter sig inte så. och du ska vara äldre än mig? tss joo visst, det märker man, verkligen. jag är helt överväldigad ju. wooo! Fuck what I said It don't mean shit now, så sant som det är sagt. du kan ju glömma vad jag sa, det gäller inte nu längre. det är passé. det jag sa menade jag, då. men inte nu. jag är inte den som berättar sånt och när jag väl gör det tycker jag att det är ganska jobbigt, jag känner mej utelämnad. och när du då ljuger för mej, blir jag så jävla förbannad så det inte är sant. att man ens har hjärta till det. haha jag kan bara skratta, jag gråter inte över en så dum sak som killar, aldrig. har aldrig gjort och vill aldrig göra det.

allsång på borgar idag, trevligt trevligt :)

ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt. kanske träning? hmm, nja får se. är ju trots allt träning på söndag och då ska jag DJURA satan! :p nää men jag ska fan sätta en rondat - flickis och handvolt - kullerbytta. och så ska jag försöka köra salto själv. WIIIIIE! haha jag kommer dö, jag tackar för tiden med er alla. ibland måste man offra sig för saker man älskar, och det är få saker jag älskar så mycket som gymnastiken så det blir helt enkelt den man få dö för, ingen annan är värd det.

tänk er detta scenariet:
du vaknar upp, din stero är på hög volym och ut dundrar Justin Timberlakes - Sexy Back. du tittar dig runt i rummet, kläderna från gårdagen ligger slängda på golvet och sängen, mobilen vet du sjutton vart den är, skitsamma. Du reser dig upp och går ut i köket och tar ett glas vatten och går på toa. på vägen tillbaka till ditt rum märker du att du fortfarande är full. du däckar igen
detta va min nyårsdag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: