Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Quindici febbraio

Kategori: Allmänt

min fot gör riktigt ont nu! inte roligt ska jag säga er. jaja det är inte bra att kombinera skada och träning. attans, men sara gör allt för sin gymnastik. det är friståendet som nog tar totalt knäcken på foten, där är det mycket tåarbete och då belastas den delen jag har ont i. hoppas inte det gör så ont när jag åker skidor, men har dock en känsla av att det kommer göra det för när det blir ett tryck gör de ont och det trycker när man har pjäxor. jaja, jag har laddat upp med tejp och lindor.

träning idag, halva matta halva fristående. har fått en danspedagog nu, hon verkar ganska bra faktiskt. det va roligt idag när vi dansade, mina strumpor gick i sönder pga alla piruetter vi körde haha. inte bra kvalitet där, får köpa tjocka strumpor hädanefter. fint är friståendet iaf.

skrev kontaktannons på italienskan hahahha. dom mest sjuka förslag kom upp! jag ska finslipa min lite sen jävlar kommer många svara!

alex & jenny & måsen my everything in school <3 

aaaah buse, är ett ständigt återkommande uttryck i skolan haha. attans vad folk härmar mig. alla vill vara som mej märker jag, typ? haha

åker på lördag ! aaah skoj skoj skoj skoj! måste packa klart imorgon. 

nä nu ska jag sova, är trött som en stock eller nåt :p

Puss (L)




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: