Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

19 januari

Kategori: Allmänt

för en gångs skull var det fint väder idag, får en att må lite smått bättre. har kommit tillbaka till den svackan jag hade på lovet. inte kul...

"någon kan faktiskt dö om man skjuter rakt upp i luften, den åker ju tillbaka sen"
"nää! kulan dör ju sen, den försvinner"
"nää det gör den verkligen inte!"
"ska vi pröva? jag skjuter så nickar du"
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

nu ska vi se, jag tror Tove sa att det va 29 dagar kvar till Österrike :) woohoo, joo kanske ska säga att jag får åka :):):)

sen är det 362 dagar tills jag fyller 18 :) börja räkna ner

helgen består av tidig morgon imorgon för att sen åka till Lingvallen igen och slutföra vår kurs. kul att vara där, mindre kul att gå upp tidigt :p kommer iaf hem på kvällen sen :) och då har jag lust att ...... ... tihi (A)

töser, glöm nu inte matsäck imorgon! VIKTIGT VIKTIGT! äsch i värsta fall för våra nyfunna vänner köra oss till ett matställe HAHAHA

jaa nu har jag och tove äntligen lyckats bestämma en dag då vi ska fika, nästa fredag blev det. Izzi, boka den dagen!

nää nu ska jag fatksitk plugga, visst låter det skumt. sara plugga en fredag? hm men det är bara för att jag sak slippa sitta med allting på söndag morgon, taadam! smart va?

PUSS (L)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: