Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

21 januari

Kategori: Allmänt

Have you ever had the feeling that all the decisions you've made are wrong?
 
igår tittade jag på den väldig ehm roliga filmen Hitch, somnade efter kanske en halvtimme och sov ganska skönt i någon timme haha. vaknade vid elva och va vaken en stund men somnade sen igen. vaknade av att min brossa kom hem och släkte överallt så då gick jag upp och gick in till mitt sovrum istället. trevlig kväll jag hade.

just det, har gjort mina val inför tvåan. det blir sp-ek, italienska steg 2, specialidrotts forts. och inget utökat val. det fanns bara såna säriga val. bridge 100p, någon som är sugen?

jag vill bara bort från malmö nu. orkar inte vara här längre, usch allt känns så jobbigt. allt är samma sak hela tiden. man får höra samma saker. göra samma saker. allt går på någon jävla rutin. det va faktiskt sjukt skönt att vara borta förra helgen. bara vara med helt andra människor och inte göra allt det vanliga. jag längtar oerhört till österrike då man får komma bort, bort från skitsnack och folk som är riktiga pain in the as.

nä asså fuck allt som har med kärlek att göra. bara onödig energi och tid som läggs ner på en person som i slutändå ändå sårar dej? dessutom väljer man alltid dom mest opassande personer. knarkare, alkholister, kriminella, dödsjuka, självdestruktiva, egoister osv. nää okej nu skojade jag faktiskt lite. ha-ha humor har man också. woho! nä men asså sen är jag nog lite så själv att jag hittar mer än gärna en massa fel på en person och då blir man inte intresserad längre. sen brukar man ångra sig och sen ångra sig igen så håller det på så ett tag. 
det fanns en person jag tror jag gillade nu. men nu så vet jag inte men ändå så vet jag men är rädd för att bli sårad så jag vill inte träffa personen men ändå vill jag. men usch nä detta är ganska jobbigt. därför vill jag inte tänka på det och fokuserar på skolan, gymnastiken och vännerna istället.

måndag: skola, träna tjejerna på kirseberg
tisdag: ledig, träna i lund 
onsdag: skola, träna tjejerna på kirseberg
torsdag: skola, träna i lund
fredag: skola, prov, psykolog, fika med tove, charlie och izzi, ev tjejmiddag och utgång
lördag: släkten
söndag: plugg och ev träning

nu: plugg

Puss (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: