Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

23 januari

Kategori: Allmänt

23 januari innebär studiedag! :) woohoo! leker med kajsa och izzi idag. vi har ätit kladdkaka, kollat på hitch och haft sex. mysigt ;) ikväll är det nog träning i lund. fristående, eller ja fristående och fristående. det blir mest rörelseskolning och styrka. ändå trevligt ju.

do you know how it feels to wake up every morning without any hope at all?

Kanske italien med robbilibilibobban och skolan i april. woohoo! jaa det måste ju finnas några förmåner med att läsa italienska. dock kommer varken jag eller robbilibilibobban överleva på vår italienska hahaha (A). utgång ska det iaf bli om vi åker dit! jag ska supa robbilibilibobban under bordet tillsammans med mina råttor. hahaha.

utflippat igår på datan, jaa-a! hahaha vet ni vad semla heter på italienska? nää tänkte det, jag visste det igår men har glömt det.

izzi och jag gjorde engelska igår jaa, bra jobbat. vi är väldigt duktiga på att göra engelskläxor, hoppas bara inte "Arga Yoghurt" samlar in läxan. vi har nog lite väl lika frågor (A) haha.

nää jag ska börja sola nu, är ju lika vit som snö som ligger utanför fönstret, icke bra.

vet ni vad? JAG HAR LÄST FÖRETAGSEKONOMIN TVÅ GÅNGER REDAN! det är revolution ju! helt sinnessjukt :O

fivehundred twentyfive thousands sixhundred minutes 












Kommentarer


Kommentera inlägget här: