Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

27 januari

Kategori: Allmänt

okej, sara har ångest. fett med ångest! fuck fuck fuck. det va verkligen inte bra, nejnejnej. fan asså jag skulle hållt mig hemma och tittat på film med mej själv eller nåt sånt skoj.

men å andra sidan hade jag skitkul igår! :) tack tack tack. det hela började med en trevlig tjejmiddag hemma hos kajsa. god mat och trevlgit sällskap ;) sen kom typ andra och så förfestade vi och hade hejdundrans trevligt haha. (roligt uttryck jag fick till där) jag tog som uppgift att hjälpa kajsa, plockade så snällt ihop burkar och co. sen stack jag och frall till bussen för att möta jane och någon annan. vi tog bussen till anna? haha en hållplats är alltid nåt. jeje sen va vi helt plötsligt hos anna och där hade jag faktiskt väldigt trevligt :) da da da! haha. sen fick jag gå hem i snön tihi :):):)

idag kommer da släkt eller ja en del av den iaf haha. middag och sånt skoj wiihoo! sen ikväll ska jag leka med jenny :)

nä nu måste jag nog hjälpa lilla mamma.
PUSS (L)

okej, om meningen med att vara full är att göra dumma saker så lyckas jag oerhört bra. tadam!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: