Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

28 januari

Kategori: Allmänt

sara har varit väldigt flitig idag ska jag be att få tala om. kl 9 befann jag mig i lund för att träna. det blev faktiskt en jättebra träning! :) stolt får jag nog säga att jag är. det känns som om vigheten också är påväg tillbaka och det känns jävligt skönt. det är ju svinjobbigt att vara stel som en pinne, hur överlever folk egentligen?!

älsklingen kommer snart och så ska vi leka leka leka, vilket idag innebär film och plugg. plugg måste det bli mycket av tyvärr. har engelsktest på tisdag, samhällsprov på onsdag, naturkunskapsläxförhör på torsdag och datorkunskapsprov på fredag. wiiii! dessutom ska jag ha egen lektion på tisdag på idrotten, jeej! får väl börja planera lite smått.

igår följde jag med frallan, niklas och hans syster till hennes häst. woohoo! kallt som fan och jag mådde väl inte jättebra haha. annars va det trevligt. sen kom släkten hit, trevligt trevligt. fick pengar till resan och lite annat smått och gått. jenny kom hit senare på kvällen och så hyrde vi "John Tucker must die". den va faktiskt bra. jane kom också hit och lekte lite med oss :) sen sov jenny här och vi blev väckta så glatt två gånger i natt. woohoo! och vi gick upp vid underbara tjugo i 8 för att jag skulle träna.

livet är hårt, jävligt hårt

PUSS (L)

Amo speriamo che lei me ama anche. forse lei mente a me? che sono io sapere. Spero veramente che lei è onesto con me, perché non posso stare in piedi il liers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: