Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

11 mars

Kategori: Allmänt

äntligen tog jag tag i det. delete. skönt som fan kan jag säga. slipper man se det hela tiden.

sjukt härlig träning idag. körde vackra rondat-flickisar. stolt över mig själv får jag nog säga ;)

trevlig helg. fredags, fika med del av klassen sen stan med charlie, tove och deras kompis ebba. trevligt trevligt. ehm men charlie ska nog inte vara min personal shopper? hmm haha. jaja sen kom min kusin och så käkade vi tillsammans sen begav jag och jessica oss till malin ö och förfestade där. trevligt trevligt med lite sköldpaddevattens-fajt och lite annan fajt haha. sen begav jag mig vidare till svedala med cathrine, missade bussen så fick ta taxi dit, som JAG betalade, snällt? JAHA! sen stack hon till sin lille boyfriend så fick jag sticka dit själv. eller ja marika hämtade mig. sen blev det lite kaos där och så men visst va det trevligt den lilla stund jag va där. sen när vi ksulle hem kaosade det lite till och sen slutade det med att min kusin fick hämta mig i Kvarnby. hmm sammanfattning: ganska trevlig kväll med kaotiska inslag
lördag, dog i min säng hela dagen. sen käkade jag med malin s och sen stack vi hem till kajsa och kollade på melodifestivalen. va hemma runt 11 kanske och sen dog jag igen.
söndag, träning imorse som som sagt gick bra. sen dog jag efter jag hade duschat och käkat. sen har jag snackat med mamma som kom hem idag och pluggat lite.

nu känns faktiskt saker och ting ganska bra. eller ska kanske säga att jag mår bra nu. saker och ting är kanske inte så bra som det kan vara. jag har dessutom förlorat tilliten för ytterliggare en person. nu är det inte många kvar kan jag säga. jag har alltid haft svårt för att lita på folk men nu är det ännu värre. så ni får ursäkta om jag inte litar på er men folk har svikit mig så himla många gånger så jag vågar helt enkelt inte lita på någon längre. har nog 2 st jag litar på fullt ut. några av dem jag aldrig trodde skulle svika mig så har gjort det. det kanske är bäst att bara lita på sig själv?

nä nu ska jag väl dö igen

PUSS (L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: