Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

13 mars

Kategori: Allmänt

Grattis i efterskott till Cimme :)

Underbart väder igår och halva dagen idag. Jag blir på helt bra humör när vädret är fint, då känns livet extra bra.

tränade småttingarna igår. vissa av dem är riktigt duktiga medan de andra ehm, jaa dom jobbar på.
och vissa är bara så sjukt irriterande! man vill skjuta dom eller något! aaarh, hur kan man vara så jobbig?!

naturprov på fredag. jag är så gott som död. jag fattar inte! panik, jaa-a! jag måste ha minst VG på detta, annars riskerar jag att bara få G i NakB också och det vill jag inte. jaja någon som vill hjälpa mej?!

har tränat nu. härligt. har gått igenom hela friståendet nu. riktigt duktigt, nämligen på endast TRE veckor. stolt? jaa-a! det blir bara roligare och roligare ju längre man kommer och när man tillslut sätter det perfekt så känns det underbart! man har nått ett mål. nu ska jag bara försöka placera mig som ordinarie.

I want you to know that I will always listen, no mather what, even if you got nothing to say, I'll listen. Just for you to feel that someone care, that someone is there to listen and give you advice.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: