Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

15 mars

Kategori: Allmänt

Studiedag. skönt skönt skönt, men måste dock plugga kemi till imorgon, usch. jag förstår inte så mycket kan jag ju säga. har aldrig varit en fena på kemi. ofta jag kommer balansera formeler i framtiden. aja, jag får väl helt enkelt finna mig i att det tydligen är en del av allmänbildningen?
sen är det lite företagsekonomi som måste göras också. där förstår jag heller inte så jättemycket. kostnader, utbetalningar, utgifter, värdeminskningar och skit. smart att jag valde ekonomi och jag inte fattar detta? jeje det löser sig säkert.
sen måste jag plugga extra på samhällen. min lärare tyckte jag skulle läsa på anteckningarna och om jag fortfarande itne förstod på måndag skulle hon väl hjälpa mig på något sätt eller nåt. nationalekonomi är sjukt svårt! massa utbud och efterfråga, jämvikts hit och dit, flytta kurvorna upp och ner. visst låter det svårt?!

träning ikväll ja, men ALLA FYRA tränare. det är den drygaste träning. jag förstår inte detta fenomen att vi ska ha fyra tränare när vi är ungefär 10 gymnaster och i värsta minihallen. dom bara står där ju. så sjukt onödigt. sprid ut dem istället. eller nä gör inte det. skönare utan tränare. då får man mer gjort. haha

helgen, kanske träffa töserna i klassen imorgon. lördag är det heldag på latin, wiiie? kvällen, ingen aning. dö kanske? söndag, morgonträning och sen dö och plugga lite. wiiie. klockren helg haha.

nä om jag kanske skulle ta tag i kemin.
PUSS (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: