Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

16 mars

Kategori: Allmänt

 igår va det då studiedag. den spenderade jag med att läsa lite på kemin, hänga på espresso med marika och izzi, klippa musik hos frallan, träna, filmkväll hos kajsa med frallan, malin ö och jacob och sist men inte minst pluggade jag lite kemi till. trevlig dag :)
på träningen gick vi igenom formationer. haha det va ganska kul kan jag säga. damp-barn hela högen. haha ingen fattade vad vi skulle göra eller varför och hade synpunkter på exakt allt! haha jaja så kan det gå
  såg click med kajsa och co. haha naawe jättesöt lite här och var. stackars Adam Sandler som bara fick ligga där utanför sjukhuset i regnet utan att någon sprang efter honom. hahahahaha!
naturprov 10.40. AAAH! panik kan jag säga. jag kommer fucka alltihop. men jaja aah jag pallar inte bry mig eller jo men jag vill inte det. jag läser ffs samhälle och inte natur! man hade ju exakt samma kemi i högstadiet, inte för att jag lärde mig ett piss då. jag var ganska mycket mer förvirrad då än nu. men jaja jag har ju gjort det!
  psykologen efter skolan. aahh inte kul, asså jag tycker det är skitjobbigt att prata med någon jag inte känner om mina problem. jaja det blir förmodligen sista gången idag.
  busy nu tre helger i rad. denna helgen är det specialidrottskurs. nästa helg är det örngympa och helgen därpå trampettkurs. wiiie! fullbokad jaa-a!
  asså jag börjar få lite smått panik varje tänker på student och sånt. jaa jag vet det är 2.5 år kvar men ändå. asså vad fan ska jag göra efter gymnasiet? jobba? hmm kanske men då är jag rädd att jag aldrig blir motiverad till att plugga igen och bara fastnar i nått skitjobb.
men plugga direkt då? nja kommer jag palla det? jag har redan pluggat i 12 år i rad då. men det kan samtidigt vara skönt att bli klar med allt som har med plugga att göra så snabbt som möjligt.
resa? jaa visst men vart kommer pengarna ifrån?
jaa man står alltså inför en massa tuffa val. och det ger mej ångest att jag inte vet vad som kommer hända.
 
nej det börjar bli dags för mig att dra mig.
PUSS (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: