Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

18 mars

Kategori: Allmänt

söndag igen. wiiie? ännu en ny vecka. jag bara jublar av glädje inombords. aja det är iaf en massa inställda lektioner vilket resulterar i två lååånga sovmorgonar och en väldigt tidig dag. 
i fredags va det jaa trevligt för att jag va med Marika mindre trelvigt för att festen vi va på va så överdrivet tråkig, man kunde fan helelr kalla det fest, det slutae med att vi stack vid tolv, wiiie! sen fick jag hänga med Marika vid bussen och vänta ett bra tag tyckte jag :p sen gick jag hem. wiiie! :p 
specialidrottskurs på lördag morgon kl 9! jättekul och vara där överbakis och trött som ett svin. jaja det hade väl sina roliga och intressant sidor det också. fick se världens roligaste bild som jag asgaravde åt hur länge som helst! dog när jag kom hem därifrån. med allt rätt. chillpillade på kvällen. 
träning imorse igen då ja, kl 9! haha inte en sovmorgon denna helgen. jaja helt okej träning. allsidig för en gångs skull haha. hann med lite styrka också. och såklart när vi ska gå så börjar det ösregna och vi dör av kyla. missar tåget gör vi också och får vänta i en halvtimme. drygt som fan och kallt! dog när jag kom hem.
engelskprov på tisdag. jippijoejippijej! har typ femtitusensidor att läsa!
nä nu ska jag joina mor min vid tv:n wiiie!
PUSS (L)



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: