Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

20 mars

Kategori: Allmänt

tänk om man fortfarande hade gått i 9:an, då hade man fått sitt barnbidrag idag. ack ack ack. nu måste man vänta till den 30:onde. inte kul alls! men då är det iaf en vårjacka som gäller och kontantkort! får panik när jag inte har pengar på mobilen. sen måste jag spara pengar till klassresan också ;) jag har räknat ut att drickan kommer att kosta dryg 120 kr. lagom och bra. fyfan vad Sp1b kommer vara utmattade veckan efter. det kommer nämligen att festas både fredag och lördag och måndagen efter är VALBORG! jippijoejippijej! Första maj kommer nog inte att bli så rolig för min del, mina tjejer ska tävla på Lingvallen vilket kommer reslutera i att jag kommer gå upp JÄTTETIDIGT! eller inte alls gå och lägga mig. haha jaja det blir väl kanske några dagar ledigt i den veckan :p

idag hade vi engelskprov första lektionen. det gick väl ändå ganska bra får jag säga. men sen är det lättare att komma ihåg saker från en bok man tycker är bra än en dålig. jaa nu ska jag bara få ett starkt VG också annars skjuter jag någon.
efter provet fick vi reda på att det inte var någon matte så vi satte oss och väntade på Fe-lektionen. när det är dags att gå in får vi reda på att även den är inställd! jaha jaja då, vi slutade alltså halv 10. gymnastik va nämligen också inställd men det hade vi fått reda på i förhand. jaa trevligt dag må jag säga.

ikväll är det träning som gäller. hmm undra hur många vi bli idag, två? jaaa! kul att göra fristående då. har lust att kötta satan idag, ska nog ta med strykepapper. får nog bränna en skiva med lite peppande musik också.

nää ska dra mig nu

PUSS (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: