Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

23 mars

Kategori: Allmänt

ännu en vecka slut. nu är det bara en vecka kvar till påsklovet! ;) mitt lov börjar med en trampettkurs vilket innebär att jag missar två fester jag jättegärna skulle velat gå på! aaarh! fan att kursen måste ligga just där.

efter skolan idag så blev det en fika med jenny, måsen, sunzeeeel, robin, marika och therese på espresso, som vanligt :p alltid lika trevligt :) PUFF! hahahahah Vi alla vet vad sunzeeeeeeel kommer att göra i helgen hahah ;) raaaur!

hahahaha sjukt ball träning igår! levande dammtrasor? JEPP. fina dubbelkullerbyttor, cooola parövningar. hahaha. jeeee! jaa vi fick iaf en ordentlig magträning ;)

fy på sara och robin, vi är borta lite väl ofta från italiaaanska. "vi ska på konsert så vi måste gå om en kvart." hahaha yeye vi kan ju inte hjälpa att lektionerna inte är så roliga haha.

idag blir det nog chillpill med töserna. imorgon, träffa tove och kvällen? kanske ta det lugnt ska ju tävla med mina töser på söndag.

just det ja, jag fick G i NakA wiiiiiiiiie! duktig sara haha. "nu ska jag fantamej ta tag i skolan!" hmm hur många gånger har jag inte sagt det hahahha. yeye, som sunzeeeeeeel sa: "det gäller att hitta sitt sätt att plugga och det perfekta tillfället" hahaha mm ofta!

nä ska duscha nu.
PUSS (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: