Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

4 mars

Kategori: Allmänt

söndag igen då ja, en vecka sen man kom hem. vill tillbaka! fast ändå så längtar jag verkligen till våren och sommaren.

träning imorse. jodå, det gick väl bra. blev mest matta och det är väl där jag har mest problem. lite fristående också, usch usch usch. haha blåmärken fina får man. riktigt trött efter träning. duschade och sen dog jag.

träffade kajsa och malin igår, long time no see.

orkar inte skriva, känner en massa men orkar inget. är så himla trött på så mycket. har fortfarande inte kommit ur svackan från i julas. vissa stunder tror jag att jag har lyckats ta mig ur men sen faller jag ner igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: