Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

italienska får evör!

Kategori: Allmänt

hade italienska idag igen. superduper skoj! hhahahaha asså malin, tacka gudarna för att du finns där. ingen ser det roliga i italienskan som vi hahaha :p aja, vi slapp berätta om dov'é yukio idag igen. han var inlåst på toan i ett dygn, spännande haha. 
fortsatte se på filmen på engelskan. den är faktiskt bra nu! kanske ska berätta vilken vi ser, Seven heter den, en skräckfilm. 
vi fick förresten tillbaka provet, jag fick 96,5 av 109. VG+ :D jaa man är väl duktig :D 

tog en fika med therese efter skolan. vanliga espresso på davidshall :) trevligt samtal vi hade bredvid oss haha :p "asså hon bara skrek "JAG HAR IAF INTE SILIKON I MIN BH!!!"hon blev skit sur!" och "asså så vi bara dissade tillbaka "VI HAR IAF INTE EN KAKA I HUVUDET!" sjukt roligt!" intressant må jag säga :p

jaja nu ska jag intervjua mamsen till en psykologiuppsats. KUL!

KIAAAAAAAAAAO!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: