Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

mabye we can start again

Kategori: Allmänt

halkan avklarad! det jag fruktade mest av allt men det va ju hur kul som helst! :D även svenskprovet är gjort. nu är det inga prov nästa vecka frutom nationella men det kan man inte plugga till. dock har jag ändå en del att göra nästa vecka. jag måste börja på ett engelskarbete, geografiarbete, skriva specialidrott, läsa engelskboken och plugga teori. jaa.. det blir säkert kul. nu längtar jag bara till sommaren. det är runt 50 dagar till lovet. låter mycket men med tanke på att kurserna slutar drygt 1-2 veckor innan skolavslutningen så är det ganska lugnt.

kom och tänka på mina tjejers träning i onsdags. hade fyra tjejer som grät.. oops. nä men en vrickade till foten när hon skulle prova salto för första gången så det var förståligt. fick dock henne till att köra igen :) men sen hade jag tre stycken som började gråta när de skulle köra överslag som de alla har kört tidigare. men deras gråt hindrade inte mig från att tvinga dem att köra. det slutade med att de klarade det hur bra som helst och gick därifrån med ett litet leende på läpparna. ibland är det bra att vara stenhård.

körde själv ett riktigt bra träningspass igår på gymmet. kändes riktigt bra när jag gick därifrån. dock började jag känna av benhinnorna. inte bra, inte bra alls! hoppas att det går över.

ikväll blir det partaj hos måoosen :) blir säkert mycket trevligt. men nu är det skola som gäller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: