Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

back to school

Kategori: Allmänt

då har skolan satt igång igen. schemat va inte fy skam faktiskt. en lektion varje tisdag? oerhört skönt! Blev en runda upp till stan för att äta. Blev en Tex-Mex tallrik som va sådär faktiskt. Lite mycket nachos och lite köttfärs. stack till apoteket för att hämta ut p-piller men självklart hade apotekets datasystem kraschat imorse så mitt recept har inte kommit in. får ringa till um imorgon och be dem skicka in det igen. 
när jag kom hem däckade jag totalt. sov i typ 2-3 timmar. vet inte varifrån denna trötthet kom ifrån. skönt va det iaf. började lite med maten sen gick jag ut och gick. tänke försöka göra det till en vana. 
mamsen och jag har bokat biljetter till Mamma Mia på torsdag :) 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: