Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

crazy

Kategori: Allmänt

before he cheats - carrie underwood

what about love - heart

hela veckan har i princip spenderats på bo01. man kan inte få nog av solen! i torsdags va sista dagen på jobb, det firades med utgång med jenna. hade riktigt kul! :D
på fredagen träffade jag frall en snabbis på morgonen. sen bar det av till stan mede malin och jessica. blev dock inte någon längre runda för det va olidligt varmt. käkade lunch sen mötte vi tim och gizzan och cyklade ner till bo01. malin åkte dock hem och packade. kom hem vid fem och började fixa mig. stack till kajsa och förfestade. sen tog jag, jessica och cimme taxi till Hipp. hade en underbart rolig kväll!! HAHA :D:D träffade trevliga "näsetmänniskor" och en valross! haha ;) det ska lätt göras om!

idag har jag bara degat. kollar just nu på 27 dresses. har två andra filmer jag tänkte se.

CIAO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: