Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

lön it is

Kategori: Allmänt

ja idag skulle jag fått min lönespecifikation och imorgon skulle pengarna funnits på mitt konto. men fick jag någon specifikation idag? nä! så jag ringer till en löneassistent och ber henne kolla om mina timlistor kommit in. tror ni dom har gjort det? nä inte det heller. så ringde min chef och hon sa att hon skulle fixa det. får hoppas att pengarna kommer in så fort som möjligt.
idag hade blev det enn runda på stan med therese och måsen. hittade ett par fin fina byxor som jag har lagt undan :) ska upp med alex imorgon också. först har vi dock ett möte med Iaa. ska prata lite om vårt projektarbete.
har engelska vid två sen ska jag träffa min kajsa:)

på torsdag blev det precis bestämt att jag ska iväg och prova lyrical hiphop på freestyle med frall. vill gärna börja träna igen så får bli dans när gymnastiken har lagts på hyllan :( men kommer nog säkert bli bra det också :)

nu ska mamma envisas med att ha datorn så får väl skriva mer imorgon eller nåt. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: