Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

on my way

Kategori: Allmänt

hade en lektion idag mellan 9.50-10.30. så kommer varje tisdag se ut för min del. inte helt fel faktiskt. jag och alex satte oss i passagen och fixade lite med projektarbetet. Nu har jag skrivit ihop hela inbjudan, kval och poängsystem. skönt att ha det klart.
tog en liten powernap i eftermiddags innan jag tog tag i tvätten. vek tvätten som låg uppe också. värst vad jag har blivit duktig haha :p
sen fixade jag klyftpotatis och under tiden den stod i ugnen gick jag en powerwalk. gick snabbare idag än igår :) dock va det varmare :p duschade och sen åt jag med mamsen :)
imorgon har jag ju min underbara 4 timmar och 45 minuters håltimme. ska lämna tillbaka böcker på biblioteket, hämta min klocka och lämna en film. tänkte hinna med att ta min promenad och duscha innan jag går till skolan igen. lär inte hinna det efter för bror min föreslog att vi skulle äta på malmöfestivalen imorgon och efter det är det Nrj in the Park.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: