Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

once upon a time

Kategori: Allmänt

idag hade jag och alex ett möte med Iaa. gav inte jääättemycket. men inte så konstigt med tanke på att vi inte kan göra så mycket mer på vårt arbete just nu. känns ändå bra att vi har gjort så mycket vi kan såhär långt.
vi begav oss upp till stan och åt lunch på espresso :) tog en runda på stan också. blev ett par jeans, ett linne, en hoodtröja och en t-shirt :) behövde fylla på garderoben :p gick tillbaka till skolan och hade engelska i JÄTTELÄNGE! den lektion varar i en evighet! enda lektionen på hela dagen och så ska den vara sjukt lång. aja man dör inte direkt.
mötte upp kajsa efter skolan och så gick vi hem till mig. väntade på att mamma skulle komma med bilen och kortet så att vi kunde åka och storhandla på Willys. gick ju riktigt bra! åkte och tankade också en snabbis. fast det gick inte så bra :p råkade trycka fel oktan och skit. haha så kan det gå.
iaf. kajsa och jag lagade oss en smarrig lasagne och satte oss och tittade på Tillsammans. sjukt rolig film. måste ses! haha
nu sitter jag här och kollar seinfield. har alltid tyckt det är ganska tråkigt men på något sätt slutar det alltid med att jag kolla ändå. fast nu börjar sex and the city. lite roligare faktiskt, nä ska lägga mig i sängen nu och kolla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: