Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

partynight next

Kategori: Allmänt

ja helgen närmar sig med stora steg! och det känns skönt. inte för att min vecka har varit speciellt påfrestande. har ju haft sovmorgon varje dag förutom måndag och onsdag. engelskan blev inställd imorgon med så börjar tio. trots att det bara gått tre dagar har jag redan fått två läxor; matte och engelska. det sjuka är att jag klarade av matten!!! sicksicksick. vår lärare introducerade kursen med att säga "Ni som hade ett svagt G i B-kursen kommer ha svårt att hänga med i C-kursen" YIHA skrek jag. som ni kanske vet hade jag IG på varenda prov förutom Nationella där jag klarade mig precis. men jag ska allt kämpa för att få ett G. allt som krävs, tror jag får meritpoäng för denna kursen och det jublar jag över! hoppas jag får det i engelska C också.
idag blev det bio med mamsen. vi såg Mamma Mia. har sett musikalen innan i New York. då va det mer show men nu förstod man mer poängen. rekommenderar den starkt :)
imorgon har jag två lektioner, matte och internationell ekonomi. inte så farligt. tänkte ta en tur upp till stan och hämta min klocka som har varit på inlämning sedan börjar av augusti. jag har en viss otur när det gäller klockor. de går alltid sönder!
vid femtiden bär det av till Yamuto eller vafan restaurangen heter. girlsen ska käka tillsammans och dricka några billiga öl haha ;) vart det bär av sen är ännu oklart. men tvekar inte på att det kommer bli en rolig kväll!
nä nu ska jag se Tio orsaker att hata dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: