Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Dan före dan före dan före dopparedan.

Kategori: Allmänt

Tror det är rätt? :p vaknade vid tio idag, skönt att komma upp i tid :) började att slå in alla de julklappar jag har köpt. nu återstår bara min ena kusins, min morbrors och min mosters. Vet redan vad jag ska köpa och ska fixa det på måndag efter jobb.
Idag ska jag träffa kajsa, blir en promenad och solning om jag får som jag vill hihi. Ikväll ska jag och sandra se Hancock. Kanske kan lura henne till att se skräckfilm också, är lite sugen på det idag. Såg en igår med Robin och Marika men det var ingen bra film, läskig var den dock, men hade ingen bra handling. The Abondoned hette den förresten. 

Nu ska jag fixa lite frukost och sen stalka kajsa lite. 


En bild från avslutningen med alla ledare i onsdags. Vi hade trekamp på Laserdome. Riktigt kul! :D   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: