Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Förbannad!

Kategori: Allmänt

Just nu kokar det inom mig! Jag är så jävla trött på ditt jävla bullshit, eller rättare sagt ert! Jag har inte gjort er någonting! Och om jag har får ni väl för fan komma fram och säga det. Nu har jag hört nog. Dags att konfrontera. Jag har hållt mig i bakgrunden länge och hållt mina åsikter för mig själv men nu är jag så jävla trött på er båda. Det är fan inte ofta jag är så här jävla arg, förbannad och trött på människor! Hur fan lyckas man egentligen?!

FUCK FUCK FUCK


En blick säger mer än tusen ord.

Kommentarer

  • Måsen säger:

    En hård blick ja. Hur länge jobbar du på Mäster imorn gumman? <3

    2008-12-16 | 20:48:27
    Bloggadress: http://dirtylittledetails.blogg.se/
  • Isabel Af Öhring säger:

    En bild säger mer än tusen ord, brukar det ju vara. Jaja du får väll hittar på dina egna ordspråk ibland också! :P För övrigt så ser det mer ut som ledsna hundögon! ;) THATS MY GIRL!

    2008-12-17 | 03:05:36
  • Therese säger:

    Älskling ring mig så fort du kan :)

    2008-12-17 | 19:46:15
    Bloggadress: http://widerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: