Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Fun Fun Fun!

Kategori: Allmänt

gårdagen var minst sagt rolig! Började med engelska 8.20, vi var sex elever.. haha ja men det får man väl nästan räkna med, då det var jullovsdagen. Fick iaf reda på mitt betyg på writing test som vi hade i tisdags, blev ett G, men han tyckte ändå att jag klarade av det hela bra, behöver dock öva på svåra ord och linkers :p fick TP i omdöme. Har inte några högre ambitioner i ämnet än G så kommer köra på på samma sätt nästa termin också.
Efter lektionen blev det en fika i väntan på att affärerna skulle öppna. När de gjorde det sprang jag, sandra och måsen runt överallt! jag lyckades skrapa ihop nästintill alla julklappar. Har nog bara tre eller fyra kvar nu :) unnade mig själv ett par skor. De jag längtat efter i en evighet. När de dessutom kostade 350 kr kunde jag inte annat än att slå till. Nu äger jag ett par i röda :)
halv tre cyklade jag till morfar för att hjälpa honom pynta granen. höll på att somna när jag skulle ta mig därifrån så det blev en dusch när jag kom hem och sen bäddade jag ner mig i sängen. Sov en halvtimme, sen var det dags att börja fixa sig inför kvällen. Kvällen till ära tog jag på mig mina röda nya skor. Tog svarttaxi till Jensen där therese, jenny och alex redan satt. Efter maten gick vi till Yamato där vi tog en öl för att senare ta bussen till Big Bowl. Då alla dissade oss blev det bara jag, jenny och alex som stack till Big Bowl. Som tur va lyckades vi övertala två dudes att hänga med oss. När vi skulle betala berättar jag att vi bara vill ha en av de två banorna jag bokade. gissa vad hon i kassan säger då? Jo att vi måste betala för både ändå, 700 kr! Vi blev riktigt irriterade! Med tacka vet jag gamla bråkiga gubben som gjorde så att vi bara behövde betala för en. Jaja kvällen var riktigt rolig! Härlig musik, underbart sällskap och många skratt :D
Tack girls! :D

Idag blir det bara mys, ensam eller med vänner, det återstår att se.
'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: