Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Galen kväll.

Kategori: Allmänt

Fredagen blev riktigt lyckad! Började med en tripp på stan med Måsen, After School på Yamato med klassisar, fix med therese, middag med tjejerna, förfest och Buddah. Sjukt kul kväll! Frallan fick modevisning på Buddah, jäklar vad het hon va! ;) haha
Gårdagen var inte fullt så rolig :p Mådde inte toppen kan jag ju säga. Usch och fy. Jag har nu bestämt mig för att inte dricka och festa varje helg längre. Det funkar inte. Jag börjar bli gammal och sliten. Igår kväll blev det jobb för min del. Malin tittade förbi och höll mig sällskap en stund :) Kom hem och bäddade ner mig i sängen och somnade vid tolvtiden.

Imorse vaknade jag vid halv tolv av att min bror började spakla inne på sitt rum.. mysigt uppvaknande. dagen kommer att bjuda på en fika med cimme och lite julklappsshopping. Efteråt kanske jag tittar förbi hos Charlie och Izzi. Dom skulle mysa tillsammans och bjöd in mig hihi. Får se om jag hinner med det. Måste plugga internationell ekonomi också.. blä!
Mamsen skulle släpa hem en gran idag så får väl ta mig lite tid att pynta den också. det är mitt uppdrag varje år :)

Nä får ta och börja fixa mig nu!

AUUFFI!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: