Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Härliga söndag.

Kategori: Allmänt

denna söndag har verkligen varit skön! som sagt började dagen med att jag träffade cimme. cyklade till mobilia och tog en fika och kollade i butiker. vi båda hittade fin fina skor! jag blev kär i ett par svarta stövlar som var på rea, bara 299 kr. Drygt att jag dock inte har dessa 299 kr just nu, eller jo det har jag men de måste gå till annat. Rackarns.
När jag kom hem hade mamma köpt en gran så jag fick i uppdrag att pynta den. Måste säga att den blev riktigt fin! Tänkte lägga upp en bild på den, men just nu hittar jag inte min sladd till telefonen.. Så det får vänta tills den är återfunnen.
Mamma, jag och Dan åt en smarrig middag tillsammans och vid 19.30-20.00 kom Måns, Sandra och Måsen förbi. Vi hängde framför tv:n och bestämde oss efter lite tajfs för att se Vägen Ut. Måns lämnade oss drastiskt efter att jag och Sandra mobbat honom men vi tre girls fortsatte se film. Måste säga att det faktiskt är en rolig film. När den va slut satt vi och snackade, skrattade, snackade och skrattade ännu mer. En väldigt mysig kväll alltså :) De lämnade mig precis så nu är det dags för mig att dyka ner i sängen. Ska försöka läsa i min bok så att jag någon gång blir klar med den :p

God natt mina vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: