Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Julafton.

Kategori: Allmänt

då har det gått och blivit julafton. jag vaknade när klockan ringde lite över nio. då var mor och bror redan vakna så jag gjorde dem sällskap i vardagsrummet och så öppnade vi några julklappar. Än så länge har jag fått bäddset, handduk, ljus, presentkort, brosch, choklad och grejer från Body Shop. Jag har helt enkelt varit en snäll flicka i år :) hihi
Kl tio mötte jag upp kajsa och så cyklade vi till solariet. Älskar när jag är brun! :D ska sola imorgon också :)
Nu sitter jag och fixar mina sista juklappar. Om en timme ska jag köra iväg till mormor och lämna hennes julklapp. ska hämta upp morfar och min moster och sen bär det av till lödde där jag ska fira jul. detta året blir det en nykter julafton för min del då jag tog på mig ansvaret som chaufför. Morfar har haft det ansvaret de flesta julaftnar så idag ska han få fyllna till ordentligt haha.
Nu får jag ta och fortsätta med julklapparna. God Jul allihopa! :D


Denna bilden bjuder jag på ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: