Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lille Jul.

Kategori: Allmänt

gårdagen var en ganska mysig dag får jag allt säga :) började med ett jobbpass 10-14, efter det mötte jag upp kajsa och så stack vi och solade. klara där, gick vi in till sandra som jobbade i restaurangen. satt och snackade och blev bjudna på god lunch :) vid halv fyratiden cyklade jag och kajsa hemåt. väl hemma tog jag en dusch, dukade och städade toaletten.. :p
på kvällen gick jag på bio med mina mostrar, morbror, kusin, morfar, mamma och bror. vi såg "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen". Jag som inte har sett den första hängde inte riktigt med men den va ändå helt okej. Efteråt åt vi lite småplock hemma hos oss. Mysigt att umgås med släkten. Vid tio-tiden stack jag hem till Måns och så såg vi Familjen är värre.

Imorse vaknade jag redan vid nio-tiden men låg kvar i sängen till tio. Var riktigt skönt att bara ligga och dra sig. Kommer inte kunna göra det denna veckan, förutom imorgon, då jag är ledig. Idag ska jag ta en liten runda på stan innan jag ska möta upp "Pappa", Ann, Oskar och Filip för att äta på Jensen. Efter det bär det av till kiosken. ska jobba till halv elva idag. 

nä får väl ta och fixa mig nu så att jag kommer iväg.

Kommentarer

  • Mås säger:

    Hej gumman. Har Alex hunnit berätta för dig om i fredags? Att jag inte visste att ni ringt efter mig? Min mobil dog ju rätt tidigt under kvällen. Men anyway, tur det med att ni slapp 700 spänn, självklart hade jag hjälpt betala i efterhand! Men du. Lycka till med restaurangbesöket, min mobil är inte död nu om det skulle va nått, anything. Vi hörs mellan jul och nyår, bestämmer tid till nyår och om ni behöver mina matlagningsskillZ, hihi ;p Pusspusspuss & LOVE! <3

    2008-12-23 | 12:01:24
    Bloggadress: http://dirtylittledetails.blogg.se/
  • Sara säger:

    Ja okej. Men vi ringde ju trots allt Pancho också och bad honom be dig ringa upp oss. Kanske inte gick fram..Bara inte detta upprepas, det va inget roligt scenarie.

    Hoppas iaf att du får en god jul och så hörs vi säkert i mellandagarna. Puss <3

    2008-12-24 | 00:42:36
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: