Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lussevaka.

Kategori: Allmänt

jag har en känsla av att denna dagen kommer bli riktigt lyckad! Jag måste dock erkänna att jag sjukanmälde mig idag för att skippa ett prov.. Det är faktiskt första och sista gången det kommer hända. Men något konstigt har hänt, jag kan verkligen inte plugga! har ingen ork eller lust till det alls. Men sen vem fan har lust till att plugga? :p Menmen såhär får det bli idag.
Istället ska jag möta Måsen i stan vid tolv, halv ett för att köpa julklappar och sedan ska vi möta upp några klassisar för att ta en öl på Yamato. Får dock se om jag hänger mer, beror på om jag får pengar av mamsen. Efter det, om det nu blir av.. drar jag mig hemåt för att börja fixa mig inför kvällen. Vid halv fem, fem tittar therese in och så ska vi börja fixa med mat och dukning. Kommer också få hjälp av sandra och izzi. Klockan sju droppar resterande människor in för att äta middag och förfesta. Senare drar vi vidare till Buddah där frallan ska gå en modevisning :)

Nä jag får väl ta och börja fixa mig nu.

Auffi!

Kommentarer

  • Mås säger:

    Den blev jävligt bra ändå. Mihihi.

    Fika imorn efter meina dansshow kanske?

    MÅSTE! ;)

    SMAAAACK THAT AS BABYYYY <3 (vet igge varför jag skrev så? haha)

    2008-12-13 | 13:42:35
    Bloggadress: http://dirtylittledetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här: