Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Moln, moln och åter moln.

Kategori: Allmänt

ja jäklar vad det är trist väder. jag saknar solen :(

Idag jobbade jag på Mästerlivs mellan 9-12 för att sedan bege mig mot skolan och äckel-engelskan. Efter skolan hoppade jag in i skrotbilen och hämtade upp Hilla och Caroline och körde sedan mot Kirsebergshallen. Idag hade vi vår sista träning för terminen. Gymnasterna fick leka, hoppa trampett och äta kakor och dricka saft :) och vi tränare fick choklad i mängder av tjejerna :p jag lyckades dock bli av med en ask Aladdin Hjärtan hehe. Och gissa om vi fick en gymnast att köra dubbelvolt och en annan att köra sträckt-halv. JADÅ! :D Vi är grymma tränare med grymma gymnaster ;)
 
Imorgon blir det bara två lektioner :) ska pressa in träning efter skolan, har inte hunnit med eller orkat med det denna veckan. vi har även tvättid imorgon. Jippi! Ska försöka hinna plugga imorgon också. Blir det inte så, kommer jag skita i provet :p Måste även pressa in handling till fredag också. Får ta en runda till Maxi och samtidigt passa på fixa min brors backspegel :p

Nä nu ska jag hoppa i säng. Är redan väldigt trött :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: