Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Mordet i Midlands.

Kategori: Allmänt

Den pjäsen var jag och några av min klasskompisar och såg idag på Intiman. Det var en obligatorisk del av Svenska C-kursen. Får väl ändå säga att den var helt okej. I början av pjäsen blev det tekniska problem, vilket var ganska roligt. Överlag var den både komisk och spännande. Ett bra val för en gångs skull.

Imorgon har jag först ett möte på Mästerlivs, ska prata med chefen där. Kanske blir ett framtida jobb, vem vet? Jag håller iaf tummarna stenhårt. Efter mötet bär det av mot Borgarskolan och Engelska C. Blä på det, men jag får väl härda ut.
På kvällen blir det som vanligt träning med gymnasterna. Genrep inför uppvisningen. Får vi hoppas att girlsen tar mod till sig och kör det jävla bordet :p vore ju roligt att få visa upp det.

Just det, jag har kommit på en del julklappar nu. Har tänkt ut till två av mostrarna, mamma och kusinerna. Nu väntar jag bara på att pengarna ska rulla in så att jag kan genomföra mina idéer :p hihi



Här är en bild från julafton -07, på mig och min kusin. Vi fick likadana pyjamasbyxor av vår moster :p Frågan är ju sen vafan jag har på mig för linne på en släktträff?! hahaha sick

Kommentarer


Kommentera inlägget här: