Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Myskväll.

Kategori: Allmänt

jag har suttit och försökt skriva min specialidrott hela kvällen men jag hade varken ork eller intresse för att skriva något. så nu sitter jag här och klockan är 12 och jag ska börja skriva igen. Dagboken ska lämnas in imorgon så blir jag inte klar ikväll får jag skriva imorgon också. Jag har nog aldrig varit så sent ute som denna gång :p skärpning på detta!
Iaf min kväll spenderade jag istället med Måns, Benji och Alex. Vi har kollat tv, snackat och myst ;) haha Det var iaf mycket roligare att umgås med dem än att skriva dagboken eller skriva en rapport på engelska.
 
Jag bestämde mig innan för att unna mig en sovmorgon imorgon. Det är inte alls ofta som jag skolkar längre men nu känner jag verkligen inte för att höra klockan ringa 7.20 imorgon. Jag vet att jag har ett riktigt härligt schema med endast en tidig morgon, fredagarna, men jag orkar inte.. Så jag struntar i engelskan imorgon och får se om jag skippar svenskan också. Det är trots allt bara redovisningar. Jag kommer till vår sista lektion, Internationell ekonomi, med tanke på att vi har prov i det nästa fredag känns det viktigt att komma på morgondagens lektion. Efter skolan ska jag träna. Jag har ju bara tränat på gym en gång denna vecka. Blev inget idag så tar igen det imorgon. Funderar på om jag ska sticka dit på söndag också men får se hur det blir, gym eller promenad. Något ska det bli iaf :)

Nä nu får jag väl börja skriva på dagboken igen så att jag kan skicka in den imorgon.

Nighty Nighty

Kommentarer


Kommentera inlägget här: