Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Nästintill.

Kategori: Allmänt

dagen började med att klockan ringde 10.15. jag steg upp och klädde på mig sen tog jag mig ut på en promenad. I 40 minuter var jag ute och gick. Känns väldigt bra att få frisk luft och motion sådär på morgonkulan :) väl hemma igen åt jag frukost och fixade mig för att vid halv 1 bege mig till skolan. Hade bara filosofi idag och vi kollade på ett Vänner-avsnitt. Inte fy skam.
Efter skolan cyklade jag in till stan. Skulle provjobba på Mästerlivs för första gången. Det gick bra för att vara första gången, fick dock bara plocka varor men inget gick iaf sönder ;) alltid något :p På tisdag ska jag dit igen. Hoppas jag får göra något annat förutom plocka varor :p

Fick ett mail tidigare idag utav Penguin Travel, vårt resebolag till skidresan. De skrev att vi har fått ändrad flygrut och tider. Det stod inte varför men nu kommer vi att landa i Sofia och inte flyga förrän 18.50.. Lite drygt men jaja så kan det gå.

Nä nu får jag väl tag i den jävla specialidrotten. Den ska ju lämnas in imorgon.

AUUFFI!



Fick lite julkänsla när jag beställde hem lite bilder som jag ska sätta i ramar och ge i julklapp till nära och kära :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: