Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Onsdag.

Kategori: Allmänt

igår kväll kände jag inte av någon trötthet alls så jag satte mig framför datorn, fick använda den gamla då min bror hade den bärbara. Det roliga med den gamla datorn är att vi har en massa gamla och roliga bilder på den. När jag satt och tittade igenom alla dessa bilder kände jag för att lägga upp dem i ett nostalgialbum på Facebook. Självklart fungerade inte uppladdningen som den skulle så fick sitta och ladda upp fem bilder i taget. ganska drygt får jag säga :p Så nu får ni titta igenom bilderna, lovar att ni kommer dra på smilbanden minst en gång.
Jag fortsatte lite med projektet idag också men blev inte klar så ska fortsätta ikväll.

Imorse ringde alarmet 10.30. Då var det dags för en promenad. På med kläder och sen gav jag mig iväg. Var väl ute i drygt 45 minuter. Riktigt skönt får jag allt säga. Åt en smarrig frukost efter duschen, filmjölk med kiwi och havrefras.

Nä nu får jag väl göra med klar, ska till Mästerlivs om en halvtimme och prata med los chefos. whis me luck!


Här är ett smakprov på bilderna. Balen i nian, jag och frida :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: