Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tack!

Kategori: Allmänt

När jag fick höra av min lärare i Internationell ekonomi att vi som missade provet i fredags ska göra det efter lovet, kände jag en otrolig lättnad. Jag kan glida genom den sista veckan! Det tycker jag om.
Idag fick vi betyg på våra redovisningar i Svenska C. För min och Thereses del blev det ett VG. Vi stannade kvar och pratade en hel del med vår lärare. Kändes bra att höra att han förstod hur vi kände när vi redovisade.
På marknadsföringen fick vi äntligen tillbaka våra prov och gissa om jag satte ett MVG? JADÅ! :D Är man grym eller är man? ;) haha


Tyvärr är jag inte lika grym på skateboard :p Men kul va det iaf ;)

Efter skolan tog jag och Måsen en fika på EH. Snackade skit och hade det mysigt. Tog en liten runda i några affärer också. Jag vill köpa nya kläder!!! ARH! Vill ha pengar :p
Ikväll blir det film med Måsen och Sandra. Lär ju bli en hel del skitsnack haha ;) Innan dess ska jag dock sola och ta en promenad med loppan :) Nu när jag äntligen har tid över ska jag se till att träffa alla de man vanligtvis inte hinner med :)

Ska ta och chilla en stund nu :)
AUFFI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: