Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tisdag.

Kategori: Allmänt

när jag vaknade imorse var jag så fruktansvärt trött! ville bara ligga kvar i sängen och sova. men nejnej, fick släpa mig upp för att dra mig iväg till jobb. som tur va skulle jag bara jobba tre timmar. men självklart frågar de om jag kan stanna en stund till.. snäll som jag är säger jag ja. men när klockan var halv 1 kunde jag äntligen dra mig hemåt.
när jag kom hem lagade jag till lite tacos, min bror ville jättegärna ha det igår och som den underbara syster jag är gjorde jag det idag. Så nu hoppas jag att han blir gladiboy.

Nu har jag tänkt hänga i soffan och mysa fram till jag ska iväg till jobb.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: